067-171-67-47
Категорії
Багато цікавого у нас в Instagram
 

7 способів підвищити продуктивність у роботі

На думку багатьох дослідників, продуктивність залежить не від того, скільки годин ви витрачаєте на роботу, а від кількості доведених до кінця справ. А це можливо тільки в ресурсному стані, при правильному фокусуванні на задачах та розстановці пріоритетів.

Коли людина приймає рішення працювати не 40, а 80 годин на тиждень, подвоюючи навантаження, продуктивність зростає лише в короткостроковій перспективі. Вже на третій чи четвертий день такої роботи починає суттєво знижуватись працездатність та кількість ефективно вирішених завдань різко падає.

Тому для збільшення продуктивності в роботі потрібно підходити з іншого боку – напрацьовувати звички, які покращують концентрацію уваги, збільшують загальну кількість енергії, наповнюють оптимізмом та натхненням для успішної діяльності.

Що таке звички

Звички - це дії, що повторюються з певною періодичністю, які вкоренилися в нашій свідомості. Деякі з них ми робимо практично неусвідомлено. Наприклад, звичка заїдати поганий настрій солодощами або залипання у соцмережах можуть забирати у нас час, здоров'я та енергію. А звички відвідувати тренування, приймати вітаміни, їсти здорову їжу та гуляти на свіжому повітрі, навпаки, підвищують енергопотенціал та дають заряд бадьорості. Але для формування здорових звичок, на початковому етапі, необхідно виявляти силу волі.

Психологи стверджують, що на створення нової звички потрібно мінімум 21 день. Але завдання ускладнюється, якщо йдеться про зміну застарілих звичок, що укорінилися у свідомості протягом багатьох років. Тут потрібно набагато більше зусиль і без знання механізму, за яким працюють звички, не обійтися.

Дослідники Дьюкського університету стверджують, що 45% дій, що здійснюються людиною, повторюються день за днем ​​за приблизно однакових обставин. У своїй книзі “Сила звички” Чарльз Дахігг визначає її як простий цикл, що складається з 3- етапів:

  • сигнал, що спонукає до дії,
  • шаблон - власне дія,
  • винагорода.

Наприклад, у другій половині дня до вас підкрадається втома і це служить сигналом для того, щоб піти в буфет і порадувати себе кавою з тістечками. Як винагорода - ви знову на якийсь час підвищуєте свою працездатність. Такий підхід виснажує організм і може призвести до набору ваги. Набагато корисніше буде запастися смачним, але здоровим перекусом, наприклад гарбузовим насінням, волоськими горіхами і соком, а також піти прогулятися на свіжому повітрі. Результат порадує вас припливом нових сил, але організм не візьме на себе додаткове навантаження у вигляді простих вуглеводів.

Тепер, коли ми розібралися в даному механізмі, розглянемо, формування яких навичок допоможе нам підвищити продуктивність без шкоди для здоров'я.

7 способів бути більш ефективними

  1. Правильне налаштування з ранку. Зарядка, контрастний душ, медитація та інші корисні ранкові ритуали допоможуть створити позитивний та енергійний настрій на цілий день. Також не забувайте, що сніданок має бути корисним і краще відмовитися від простих вуглеводів на користь свіжих фруктів, зелених смузі, горіхів та інших натуральних продуктів. Така їжа запускає метаболізм, що позитивно впливає на робочу ефективність.
  2. Найскладнішу роботу виконуйте у першій половині дня. Зазвичай, зранку й у першій половині дня мозок найбільш активний, краще здатний вирішувати складні завдання та генерувати творчі ідеї. Тому найскладніша робота краще ладиться саме у цей час. А після її успішного завершення приходить полегшення та задоволеність, знижується ймовірність прокрастинації. На другу половину дня плануйте більш легку, рутинну працю, пов'язану не так з креативністю, як з монотонним виконанням будь-яких дій. Це вбереже вас від емоційного виснаження і наступного дня ви знову будете готові до активної творчості.
  3. Розумне чергування роботи та відпочинку. Цикл уваги, або період, протягом якого можлива концентрація на певному завданні, у дорослої людини триває приблизно 1-2 години. Тому в роботі важливий ритм, а короткі перерви дозволяють перезавантажити та освіжити мозок. Наприклад, через кожні півтори або дві години можна робити короткі 10-хвилинні паузи.
  4. Правильне розміщення пріоритетів. Фокусуйтесь на дійсно важливих задачах, а менш значні можна делегувати помічникам.
  5. Відмова від багатозадачності. Якщо ви робите кілька справ одночасно, це ще не свідчить про продуктивність. Швидше, така діяльність виснажить нервову систему і призведе до стресу. Дослідження, проведені в Стенфордському університеті, показали, що одночасне виконання кількох завдань погіршує самоконтроль та знижує ефективність роботи.
  6. Планування. Знаменитий бізнес-тренер Брайан Трейсі стверджує, що кожна хвилина планування дозволяє заощадити 10 хвилин робочого часу. Планування допомагає структурувати завдання, виділити з них головні і після цього, не витрачаючи додаткових зусиль, слідувати поставленим цілям. За допомогою планування можна оптимізувати роботу, правильно організувати час та сфокусуватись на пріоритетах.
  7. Турбота про здоров "я. Збалансоване харчування, повноцінний сон і відпочинок, прийом вітамінів, заняття спортом та іншими видами діяльності, що надихають, допоможуть швидко відновлювати енергію. А це означає, що за роботу ви будете братися з ентузіазмом і ваша продуктивність завжди буде на висоті.
  8. Також слід додати, що постійне прагнення до досконалості чи перфекціонізм може непомітно “з'їдати” вашу самооцінку й здатність прогресувати. Тому набагато краще буде не прагнути до ідеального виконання справ, а щиро робити все, що від вас залежить. Якщо ви з чимось не справляєтеся або не встигаєте - не звинувачуйте себе. Згадайте про можливість делегувати і сміливо передавайте ту чи іншу відповідальність вашим помічникам.
Написати коментар
Ім'я*
Email
Введіть коментар*
Поділіться своєю думкою про покупку, і компанії в цілому. Тільки так ми зможемо вдосконалити наш сервіс і бути кращими для вас.

Схожі статті